Amigurumi Masum Farecik


Birçoğumuzun görünce çığlıklar attı fare bu işte:)))
yok ben ördükten sonra Allah için hiç çığlık falan duymadım.. baksanıza zaten mahcup hayvancağız.. bir peynirim var başka nem kaldı der gibi bakıyor garibim :)))
Peynirinin üzerine isim baş harfleri işleyip kardeşime hediye ettim bu sevimli şeyi..
güle güle baksın garibime :))

4 Yorum:

  1. kulaklarını ısırırım ben onunnnnn
    ellerine sağlık arkdşım
    yine döktürmüşsün yine şahane bişi çıkmış ortaya..
    valla artık senin bloğunu gezerken kızımı yanımdan uzak tutuyorum :) hepsinden istiyo

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım,sende ör bi tane annesi :D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba muhteşem şeyler yapıyorsunuz çok emek vermişsiniz ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Tek kelime ile muazzam olmuş. Hayran kaldım. Elinize kolunuza sağlık...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.