Amigurumi Gelin ve Damat Bebekler

by - Ocak 22, 2013



Merhabalar..
Ne zamandır örmek istediğim bu gelin damat bebekleri nihayet örüp bitirebildim..
Uzunca bir üre elimdeydiler,ayrıntılarını yapmak biraz zamanımı aldı.. 
Haliyle mevzu gelin damat olunca ben de imkanlarım elverdiğince stüdyo fotoğrafı modunda çektim fotoğrafları :))))

Farkettiyseniz resimde bir de alyanslarının bulunduğu kalp anahtarlık mevcut,benim kendilerine düğün hediyem :


Evet çiftimize mutluluklar diliyorum..



Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. Çokkkkk güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Benimde daha yeni blogum var.Beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,hayırlı olsun blogunuz ziyaretinize geliyorum :)))

      Sil
  2. Özellikle gelin ve damadın saç modelini çok beğendim, çok tatlı olmuşlar :) Ayrıca düğün hediyeniz de çok hoş olmuş, tam bir kalp!
    Ben de amigurumi ile ilgileniyorum. Sizin de yorum ve eleştirilerinizi beklerim. Teşekkür ederim.
    http://benos.onurmehame.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Blogunuzu ziyaret edeceğim :)

      Sil
  3. Bende yapmak istiyorum kendim için.nasil yapabilirim ? Yardimci olur musunuz ?

    YanıtlaSil