Amigurumi Sarı Şeker-Amigurumi doll

by - Ocak 07, 2013


Dışarıda yılın ilk karı yağıyor..Malum Karadeniz burası yağmurla karışık bir şekilde vıcık vıcık bir kar :))
Ben ise son ördüğüm bebeğin fotoğraflarını düzenlemekle uğraşıyorum,bir yandan da sabah yapamadığım kahvaltının acısını çıkarırcasına sandviçimi yiyorum :)))
Evet geçenlerde bahsini ettiğim bebeğim bu sarı şeker..

Daha önce ördüğüm bir bebekti bu ama saçlarını elbisesini hep aynı renkler üzerine çalışmıştım.. Bir farklılık olsun istedim ve bu sarışın küçük hanım çıktı ortaya,beğenilerinize sunuyorum..

Sevgiler...




Benzer Yayınlar

5 yorum

  1. Yine süper yine süper :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. ben bu bebeğe bayıldım...çok güzel olmuş elinize sağlık...kızımın resmine bakıp yapmışsınız gibi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maşallah kızınıza.. Çok teşekkür ederim beğeniniz için..

      Sil
  3. ellerine sağlık cnmm harika olmuş bebeğin bayıldım bana benziyor hihi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım,evet herkes sana benzetiyor :)))

      Sil