Tığ işi Kasket Berem ve Yapılış Şeması

by - Ocak 14, 2013


Merhabalar, 
Ne zamandır aklımda tığ ile bir bere örmek vardı, bu şemayı görünce elimde olan iplerimi değerlendirmek istedim ve ben de bir kasket bere ördüm.. 
Nako süper inci iplik ve 2,5 no tığ ile şemayı aynen uyguladım ve tam kızıma göre bir bere oldu.. Hanımefendi çok beğendiler,bu duygu dünyalara bedeldi benim için,her ne kadar 2 koca günümü yemiş olsa da..

Şema çok açık ama yardım isteyen olursa bana buradan yazabilirsiniz..
Fotoğraflarıma antika efekti verdim çünkü çooooook eski bir model bir bere bu ama hala bayılıyorum ben :)))







Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. ellerine saglik canim harika görünüyor. güle güle kullansin minik prensesin :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Demet'cim..Çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  3. güzel olmus ama ben pek anlamadım semadan

    YanıtlaSil