Amigurumi Prenses Pırıltı-Örgü Oyuncak Bebek

by - Mart 04, 2013


Merhabalar..
Sonunda örmeyi çok istediğim prenses bebeğimi örmeye vakit bulabildim..
Aslında kendisi Safiş bebekten uyarlanma.. Sadece etek boyunu uzatıp fırfırlar ekledim, ayakkabı ve taç ayrıntılarıyla prensesimizi hazırladım :)) Boyu 29cm oldu.. 
Söylemeden geçmek ,istemiyorum, prensesimizin gözlerini  Ülkü teyzesi gönderdi..
 Çok teşekkür ediyorum tekrar sevigili Ülküme.. 
Ne bulsa ne görse örgüye ve hobiye dair aklından ben geçerim, manevi kardeşim benim sana sonsuz sevgilerimi gönderiyorum...

Sevgiyle kalın..






Benzer Yayınlar

12 yorum

  1. oy oy oy yerim ben o tatli prensesiiiii :)) ellerine saglik hayatim yine mükemmel olmus ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gülümmm, gözler için de ayrıca teşekkür ederim bidenem..

      Sil
  2. oyy pek tatlı olmuş eline sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Bildiğin bir prenses olmuş bu.Harika gerçekten,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tombik prenses olmuş ama dimi :))) Teşekkür ederim..

      Sil
  4. çok güzel ellerine sağlık,muh-te-şem

    YanıtlaSil
  5. yaaa nekadar tatlı olmuşlar .çok şirinleeerrr.yerim ben onları :) ellerine sağlık canım çok güzel olmuşlarrr

    YanıtlaSil