Amigurumi Şeker Kızım- Elif Bebek-Örgü Oyuncak Bebek

by - Mart 07, 2013




Güzel güneşli bir günden merhabalar..
Böyle güzel bir güne şeker kızımın fotoğraflarını paylaşarak başlamak benim için inanılmaz mutluluk verici..
Küçük bir prenses için ördüm şeker kızımı, umarım anneciği de beğenir bebeğimizi :)
Ne zamandır bu bebek üzerindeki renklerle oynayıp değişik bir bebek örmeyi düşünüyordum, nasip ben örmeden talep geldi :)
Ben saçlarıyla birazcık oynadım ama bildiğim çok fazla model yok malesef :)))) artık minik kızımız istediği gibi oynar saçlarıyla, güle oynaya kullansın sahibi..
Sevgiyle kalın..

Benzer Yayınlar

11 yorum

  1. Rengarenk ,capcanlı...Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. oyyy cok seker renkler harika bayildimmm ellerine saglik canim <3

    YanıtlaSil
  4. Как фотомодель))) ноги от ушей)))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuşlar Demetcim ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  6. Adını bile zor söylediğim Amigurumiye pek de ilgim olduğu söylenemezdi taki sizin bu çalımanızı görene kadar. Tek kelimeyle bayıldım, becerbileceğimi bilsem yapmak isterdim. Gerçekten çok hoş olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil