Lola Bebeğim-Amigurumi Örgü Oyuncak Bebek

by - Mart 29, 2013


Merhabalar...
Evet bugün erkenci değilim, çünkü oğluş ile birlikte evdeyiz :))
Alel acele dün bitirdiğim Lola nın fotoğrafını çektim, oğlum ile birlikteyken fotoğrafları seçip düzenlemek oldukça güç oldu ve sanırım laptop bilgisayarlardan nefret ediyorm :((
Bebeğimi sabah yolcu ettim, kendisi Aksaray yolcusu.. 6 aylık küçük bir hanımefendiye gidiyor..

fotoğraflarda ne yaptıysam teninin asıl rengini yakalayamadım aslında çok tatlı bir ten rengi.. kurdele renkleri de güzel çıkmamış :((
hepinize güzellikler diliyorum :))


Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. Çok güzel olmuş balım ellerine sağlık bayıldım nasıl cici bakıyor (:

    YanıtlaSil
  2. demetcim ellerine sağlık hepsi gibi bu da ayrı güzel sayende amigurumi aşkı başladı bende :))
    prenses de güle güle oynasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Öznurcum
      sana amigurumiyi sevdirebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  3. Canım ellerine sağlık çok tatlı bir bebek olmuş her zamanki gibi Eskişehirden sevgiler ....




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim canım benim,kocaman öpüyorum...

      Sil
  4. ellerine sağlık çok fıstıkmış Lola:) sevgiyle kucaklanacak eminim.

    YanıtlaSil