Tığ İşi Uykucu Kuş Beremiz- Tığ İşi Çocuk Beresi

3/28/2013


Günaydınlar...
Bol güneşli bir Mart sabahından merhabalar..
sabah oğlumu hazırlarken beresini farkettim ve fotoğrafını çekip yayınlamadığımı hatırladım, kimsenin haberi olmadan fotoğraf makinemi alıp fotoğrafını çekeyim derken eşime yakalandım :)))
O alıştı artık bu hallerime , ama çocuklar çok meraklı..
Niye çekiyorsun, neden çekiyorsun, ne yapacaksın, kime göstereceksin..
Heyyy ver o benim uykucu berem :))) Bu oğlumun serzenişi..
Bereyi öreli epey zaman olmuştu ama üzarindekiler yeni.. 
bizim ufaklığın bazen bakıcısına gitmeyeceği tutar , işte bir gece operasyonu ile bereyi bu hale getirip sabah laylaylom gitmiştik bakıcıya:))
Hala çok seviyor beresini ..
Güzellikler , esenlikler diliyorum hepinize...
Sevgiler..


You Might Also Like

8 Yorum:

  1. ellerine saglik canim, cok güzel olmus. güle güle kullansin oglusun :)

    YanıtlaSil
  2. demetcim ellerine sağlık. Aynısı benimde başıma geliyor ama eşim artık görmezden geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Nilgüncüm, hem çalışıp hem hobi sahibi ve de çocuk sahibi olmanın cilveleri bunlar :)))

      Sil
  3. Rengine bayıldım :) ellerinize sağlık ....

    YanıtlaSil
  4. ben burdan bısey anlamıyorum lutfen bırı anlatsın bunu nasıl yapabılırım :D yenı basladım orgu ormeye yapılısını anlatırsan ıp şiş nasıl olmalı bende tatlı oglumda cok sevınecegız :D Teşekkürler şimdiden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın uzun zaman oldu yapalı hatırlamıyorum sayılarını :(

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.