Amigurumi Öğreniyorum - Sihirli Halka yapılışı ve Sıkiğne

by - Nisan 09, 2013

Merhabalar arkadaşlar..
Amigurumi teknikleriyle ilgili internette bir çok terim açıklaması video ve yardımcı farklı kaynaklar bulmanız mümkün..
Ben ve blogum da bu kaynaklar arasında olup sizlere yardımcı olmaya karar verdik :))
amigurumi örmeye dair ne varsa tek tek başlık başlık yazıp resimlerle anlatmaya çalışacağım..
Umarım faydalı olabilirim..

eli tığ tutabilen herkesin amigurumi örebileceğini düşünüyorum..
şimdi hiç tığ tutmayı bilmediğimizi farzederek derslerimize başlayalım..

Sihirli Halka: Amiguruminin genel terimlerindendir..Başlangıç noktamızın delik olmaması için uygulanan bir yöntemdir.

Sihirli halkanın dışında amigurumiye başlamanın bir değir yolu ise 2 zincir çekerek dönüp 2. zincirin içine sıkiğnelerimizi yapmaktır..




Resimdeki gibi halkamızı oluşturduktan sonra aşağı kalan ipi çekerek ortadaki delik kısmı kaybediyoruz..



Sıkiğne : 






videosunu izlemek için buraya bakınız.






Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Teşekkürler paylaşım için
    sizin yaptıkları nı çok beğeniyorum eliniz çok güzel dikerkende uyguladığınız yöntemi eklerseniz sevinriz...

    YanıtlaSil
  2. rica ederim :)
    sırasıyla bütün teknikleri eklemeyi düşünüyorum..
    Şimdi kaynak araştırması yapıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. amigurumi aşkına harikalar yaratmışsınız.ellerinize ,yüreğinize sağlık. tüm teknikleri ben mi bulamadım yoksa henüz eklemediniz mi? ilginize şimdiden çookk teşekkür ederim .sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  4. jammer dat ik het patroon niet kan lezen, ben verliefd geworden op je poppen. erg mooi gemaakt.

    YanıtlaSil