Masum Köpeğim-Amigurumi Retriever Köpek

4/29/2013


Günaydınlar...
Yorucu bir haftasonunun ardından yine bilgisayarın başındayım.. İş yoğunluğumuz da cabası..
Çok fazla örememekle birlikte elimde olan oyuncaklarımı sürüne sürüne bitiriyorum..
Yine klavye ile kavga ediyoruz, siz duymayın :)))
Bu tatlı köpeciğimi de dün itibari ile bitirdim.. Kuyruğu için ipim yetmeyecek diye çok kortum zira eşim 'bu aynı file benzemiş' diyip duruyordu :)))
Sanırım cinsi Golden retriever bu köpeğin..
Kız kardeşimin minişinin anısına ördüm.. Ben sevemeden göçtü aramızdan malesef..
Sevgi dolu bir hafta diliyorum hepinize..








You Might Also Like

15 Yorum:

  1. ay cok masum bakiyo gercekten cok tatliiiii ellerine saglik gülüm yine harika olmus :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım süper olmuş ellerine sağlık canım benim çok çok Şirin♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkür ederim <3

      Sil
  3. ellerine sağlık demetcim çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık çok sevimli olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş ablacım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş Demetcim ellerine sağlık:)))) Minik meleğede çok üzüldüm.....Allah annesine sabır versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Öznurcum, biz de çok üzülmüştük :(( Sağol canım..

      Sil
  7. Demetcim çok tatlı olmuş canım bayıldım yine zaten hep bayılıyorum senin örgü oyuncaklarına bana da bulaştıracaksın sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benimmmm...
      Vallahi bulaş sende, bak etkinlik düzenliyorum sen de katıl :))

      Sil
  8. Çok şirin olmuş elinize sağlık.Ben de bulaştım bu işe.Hastalık gibi bişey oyuncak örmek:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.