Ahşap Peçete Kutusu Boyadım-Ahşap Boyama, Peçete Dekupaj,Çatlatma ve Eskitme Tekniği

by - Haziran 19, 2013

Merhabalar..

Nihayet sevgili Evrim'in gönderdiği kutulardan birini boyadım :))
Tüm cesaretimi toplayıp giriştim boyama işine..
Geridönüşüm çalışmalarında boyama yapmak daha rahat nasılsa atıl durumda oldukları için güzel olmazsa kullanmam diye düşünüyordum..
Bildiğim tüm teknikleri uyguladım yine :))

Aslında eskitme yapmadan bırakacaktım ama birşeyler eksik diye düşündüm ve başladım eskitmeye.. Bütün aşamalarını resimleyemedim malesef, inşallah bir dahaki sefere..
Sevgiler...













Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Canım benim harika olmuş gerçekten çok şık. Emeğine sağlık sen kaptın artık bu işi kimse tutmasın seni :)çok öpüyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkür ederim, ay ne kadar mutlu oldum ya, çok sağol gülüm...ben de çok öpüyorum..

      Sil
  2. Balım çok çok güzel olmuş bayıldım canım elinden çıkan her iş süper oluyor♡♡♡

    YanıtlaSil
  3. Valla canım iyi ki de cesaretini toplamışsın.harika olmuş.gerçekten insan eskitmeyi öğrenince yaptığı çalışmalar eksik klaıyo gibi geliyor:)

    YanıtlaSil