Amigurumi Tombik Tavşanlar-Amigurumi Rabbit

by - Ağustos 29, 2013

Merhabalar..
Tatil dönüşü ilk ürünlerim bu tavşancıklar..
Seri üretim misali oldular biraz ama güzel bir düşünceye dahil edilmek üzere ördüm bu tavşanları son hallerini merakla bekliyorum ben de..




Tek olan tavşanımın eşini daha önce örmüştüm buradaki yazımda..
Farklı bir renk iplik kullanmıştım buradaki çiftlerin rengi biraz daha açık..
Şu sıralar istediğim renk iplikleri bulmakta güçlük çekiyorum, biraz uzak kalmışım iplik dünyasından da..
Sevgiyle kalın ...

Benzer Yayınlar

5 yorum

  1. Oyy oyy çok şeker olmuşlar canım harikasın yine :) emeğine sağlık çok güzel etkinlikler yapıyorsun ama ben katılamıyorum malesef ancak takip etmekle kalıyorum seni . Bir yerden toplu sipariş aldım bir süredir fırsat buldukça bebek hazırlıyorum . Çok öptüm seni sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzeller ellerine sağlık şaşkın tavcişler yerim ben bunları :)

    YanıtlaSil