Amigurumide Kafa Nasıl Dikilir?- Amigurumi Öğreniyorum

by - Ağustos 17, 2013

Merhabalar sevgili amgurumiciler :))
elimden geldiğince amigurumi yapımıyla ilgili teknik bilgiler paylaşmaya çalışıyorum sizlerle..
Bugün de kafanın nasıl dikildiği ile ilgili iki görsel paylaşacağım sizlerle ve artık (inşallah) diktiğiniz kafalar daha sağlam olacak..



Öncelikle kafayı iğne veya başka birşeyle vücuda geçici olarak sabitliyoruz
kaymaması için,ben resimdeki gibi ters tutup elimle sabitliyorum.
Daha sonra ilk dikişimizi 1.fotoğraftaki gibi gövdeden alıyoruz(ben kafada bıraktığım ip ile dikiyorum genellikle.) İğnemizi fotoğraftaki gibi bir boşluktan batırıp sıradaki boşluktan çıkarıyoruz.



Daha sonra aynı işlemi tam karşısına denk gelen kafa ilmekleri için uyguluyoruz.
Bu şekilde ilmek sırası atlamadan devam ediyoruz...

Umarım bu iki görsel ile size yardımcı olabilmişimdir..
Sevgiler...

Benzer Yayınlar

3 yorum

  1. Anlatımınız çok güzel olmuş demet hanım, tebrikler:)
    iplerin rengi de ayrıca çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. Aman ben böyle dikmiyordum birde bunu deneyeyim belki daha kolay olur balım ellerine sağlık buda senin tatlı tavşanın değil mi :) ♡♡♡

    YanıtlaSil
  3. Paylasimlariniz cok guzel olmus ellerinize saglik

    YanıtlaSil