Oyun Bozan Ralph Filminden Vanellope- Wreck-it Ralph

by - Nisan 14, 2014


Merhabalar ..
Musmutlu bir hafta geçirmenizi diliyorum öncelikle..
Günlerdir uğraştığım sonucunu heyecanla beklediğim oyuncağımı dün bitirebildim.
Benim sevimli kızım Vanellope..



Belki birçoğunuz bu karakteri duymamışsınızdır.. 
Çocuklarım ve ben de yeni tanıştık sayılır aslında,ama hayran olduk.
Oyun Bozan Ralph animasyon filmi izlenmeye değer, harika, mükemmel bir film... 
Ayrıca geçen yıl en iyi animasyon filmi ve en iyi senaryo ödüllerini de almış.. 
İki çocuk annesi olarak mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum..
Senaryosu sizi alıp eskilere götürüyor, tanıdık bildik karakterler var, şaşırıyor mutlu oluyorsunuz..
Vanellope filmin yaramazı, sevimli bıcırığı.. 

Ben de elimden geldiğince benzeteyim diye uğraştım ama pek benzemedi, onun yüzündeki o tatlı ifadeyi oyuncağa aktarmak çok da kolay değil malesef, ama bir daha deneyebilirim farklı tekniklerle..

Vardır ya bir laf benim adım Hıdır elimden gelen budur :))) Sonuca bakınca bunu söyleyebiliyorum sadece..
Bu arada o üstündeki kapşonlu kazağı var ya, 3 gün uğraştırdı beni, proje aşamasında kafayı yiyecektim, ben ne anlarım şiş örgüden:)) Bir de eteği kaç defa ördüm söktüm hatırlamıyorum bile..

Evet bakalım bundan sonraki heyecan verici çalışmam ne olacak :) 
Sağlıkla ve sevgiyle kalın...

Benzer Yayınlar

44 yorum

  1. Muhteşem olmuş bence gayette güzel benzemiş demetim ellerine sağlık♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiğdemcim canım çok mutlu ettin beni, çok teşekkür ederim canımmmmm...

      Sil
  2. Simplemente preciosa. Todas las horas que le has dedicado han merecido la pena. Enhorabuena ¡¡¡¡¡¡

    YanıtlaSil
  3. Sahane olmusss bayildim harikasin sen Demet öldum bayildim bittim ayrica aynisi olmus ellerine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Didemcim çok teşekkür ederim canım, yok aynısı olamadı yaaa :( Olmaz zaten de işte kafamdaki gibi olmadı tam..

      Sil
  4. Süpersin balım harika olmuş bayıldım ben yine :) uğraştırmış ama uğraştığına deymiş canım benim. Güzel kızın güle güle oynasın :D

    YanıtlaSil
  5. So beautiful !!!! Love your dolls!

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık Demetcim... Bence güzel ve tatlı bir kız olmuş... Uğraştığına değmiş tekrar emeğine sağlık.. sevgiler

    YanıtlaSil
  7. cok güzel olmus canim bayildim bayildimmmm benzemek ne kelime tipkisinin aynisi olmus ya ellerine saglik tütütü masallah <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım yaaa,çok sağol :)

      Sil
  8. Bellissima!!!!!! E tu sei bravissima!!

    YanıtlaSil
  9. O kadar guzel olmus ki.Bundan iyisi can sagligi.Emek emek emek....cok begendim hemde cok

    YanıtlaSil
  10. Nasil guzel olmus, her detayi tek tek dusunulmus. Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  11. Piękna ta lala. Jestem zakochana w każdej jednej :)

    YanıtlaSil
  12. demetcim bence şahane bir karakter çıkmış ellerinden bayıldım tüm detayları harika çok ince işleri var ellerine emeklerine sağlık canım bu arada tavsiyen için teşekkürler kızımla izleyeceğim mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, evet mutlaka izleyin D:

      Sil
  13. FABULOUS! You did an excellent job on Vanellope! We love this movie and my children adore her :) You are very, creative!

    YanıtlaSil
  14. Canım senin sayende böyle tatlı bir kahraman tanımış olduk . Bebeğin de her zamanki gibi muhteşem !!! çok emek var üzerinde belli çok uğraştırmış seni ama bitmiş halini görünce eminim yorgunluğun gidiyordur :) ellerine kollarına sağlık canım benim çok öptüm seni kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim, evet bitmiş hali yorgunluğumu alıyor gerçekten de :D
      Ben de seni çok öpüyorum,yine gel canım :)

      Sil
  15. Çok başarılı olmuş bence. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Amigurumi çalışmalarını takip eden birisi değilim, 10 marifette rastlantı üzerine gördüm bu çalışmanızı ve şu ana dek gördüğüm en benzetilmiş gerçeğine en yakın amigurumi çalışması bence bu, gerçekten çok başarılı bir sonuç elde etmişsiniz. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, sağolun araştırınca çok çok güzel amigurumi çalışmalarına rastlayabilirsiniz, özellikle Rus bayanlar bu işin ustası..

      Sil
  17. daha ne kadar benzesin demetçim süper olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. Gerçekten çok güzel olmuş çok ama çok beğendim elinize emeğinize sağlık :) Bende örgü işleri ile uğraşan biriyim ama daha sizin kadar usta olamadım keşke bende yapabilsem bayıldııııımmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,zaman içerisinde eminimki geliştireceksinizdir kendinizi,sevgiler..

      Sil
  19. Is the pattern available to buy please? many thanks

    YanıtlaSil
  20. Ellerinize sağlık gercekten cok başarılı.

    YanıtlaSil
  21. felicidades, soy m3xicana y no hablo su lengua pero gracias al traductor he podido hacer una muneca. he visto muchos munecos de amugurumi y creo que los suyos son lo maximo. estan super hermosos gracias por ensenarnos y compartir su trabajo

    YanıtlaSil
  22. ürünlerinizi satıyor musunuz mesela bu bebeğin aynısından kızıma almak istesem nereden nasıl edinebilirim

    YanıtlaSil
  23. bonjour vendez vous les fiches d'explications pour faire ses poupée trop belle merci

    YanıtlaSil