Bayram Sürprizi Tilda Tavşanım...

by - Ekim 04, 2014

Merhabalar Dostlar..
Hepinizin mübarek Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum.. Allah Kurbanlarınızı kabul etsin inşallah..
Dün kıyafetsiz halini İnstagram hesabımda paylaşmış olduğum Tilda tavşanıma dün akşam bayramlık kıyafetlerini diktim ve sizlere bir sürpriz yapmak istedim..


Uzun zamandır aklımda dikiş makinemi çıkarıp birşeyler dikmek vardı. Tilda bebeklere olan hayranlığım sayesinde nihayet ben de bir oyuncak dikebildim.
İlk denemem olduğu için biraz aksaklıklar oldu,bazı kısımları tekrar dikmek zorunda kaldım. Dikiş makinemin azizliğine uğradım, altına tel sarıp beni kandırmış diktim diye :) Neyse sonunda bitirdim ve beğenilerinize sunuyorum..
Çalışmalarımın gerisi de gelecek inşallah..
Hepinizi mutlu ,huzurlu bir bayram tatili diliyorum..
Sevgiler...

Benzer Yayınlar

8 yorum

  1. Merhaba, çok şirin olmuş, ellerinize sağlık. Ben de bu aralar tilda ve diğer dikiş teknikleriyle yapılan oyuncaklara ilgi duymaya başladım. Siz bunu yapmayi kendi kendinize mi öğrendiniz? Eğer öyle ise önerebileceğiniz kaynaklar var mı? Şimdiden teşekkürler ve iyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben internetteki kalıplar ve videolardan faydalandım. google'a tilda pattern diye yazıp aratırsanız birçok sonuç bulabilirsiniz.İyi bayramlar diliyorum,sevgiler..

      Sil
  2. Ellerinize sağlık başarılı bi çalışma olduğunu belirtmeden edemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş Demetçiğim, ellerine sağlık. Bayramın kutlu olsun, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim,senin de bayramın kutlu olsun,sevgiler...

      Sil
  4. çok ama çok beğendim cidden.bir gün yapılacaklar listemde tilda bebek yapmak var şimdi görünce gaza gelmedim desem yalan olacak.ama makine olmayınca elde zor gibi.inşallah bir gün :)
    bence devam etmelisin oyuncaklara.çok güzel çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Dolunaycım.. Senin mutlaka bir dikiş makinen olmalı bence, çünkü elin dikmeye yatkın senin.. elde de dikiliyor aslında bu oyuncaklar ama tabi dikiş makinesi ile daha kolay oluyor. Çok güzel yorumlar aldım sizlerden,bu kadar beğenileceğini düşünmüyordum aslında. Kesinlikle devam edeceğim dikmeye.. Çok teşekkür ediyorum canım tekrar..Sevgiler...

      Sil