Kanatlı Tombiş Kedicik

by - Ekim 17, 2014

Merhabalar dostlar.
Bu sabah dün size bahsettiğim kediciğin fotoğrafını çekiverdim çabucak. Aslında güzel bir yere asıp fotoğrafını çekmek istedim ama evin en güzel güneş alan köşesi burası olunca mecbur yine burada poz vermek zorunda kaldık :)


Öyle çok fazla fotoğraf eklemek istemiyorum , sadece asılınca nasıl görünüyor fikir versin diye bir şişeye asıp öyle de fotoğrafını çekeyim dedim. Şapşik bir kedicik oldu. Kafası dışında beni zorlayan bir kısmı olmadı.Kalıbını yine internetten buldum.Belki sorun olur diye blogumda yayınlamak istemedim.

 Bazen merak edip kumaşları soran oluyor,ben acemiyim bu konuda biliyorsunuz.Evde ne varsa onu kullandım. Bu kediyi ve diğer tavşanları evdeki bir parça pazen kumaştan diktim. Gözlerimiz boncuktan.Yanakları renklendirmek için ise eskiz kalemi toz haline getirip ince bir fırça ile allık sürer gibi sürdüm.

Ben sevdim bu tombik kediyi başka tarz kumaşlarla da deneyeceğim. Ama önce kafamdaki bir dolu proje gerçekleşmeli :)

Hepinizin cuması mübarek olsun, Huzurlu bol bereketli günler diliyorum..

Benzer Yayınlar

7 yorum

  1. Hakketten çok şapşik olmuş:))

    YanıtlaSil
  2. kızım görse bayılır bu kediye, muhteşem olmuş. Çok güzel. Emeğine sağlık.Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,tabiiki mutlaka gelirim,sevgiler...

      Sil
  3. Ne kadar hızlısınız her yeni güne yeni oyuncaklarla karşımızdasınız kedicik de çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amigurumi kadar zaman almıyor kumaş oyuncaklar, heves olunca bir de :)))
      Çok teşekkür ederm :)

      Sil
  4. çok şirin olmuşşş!hemde kedicik.ben çok beğendim.kesinlikle devammm!

    YanıtlaSil