Tilda Erkek Tavşan

by - Ekim 09, 2014

Merhabalar Dostlar,
İlk tilda tavşan denememden sonra bir de erkek tavşan dikeyim dedim. Malum evde bir kız bir erkek olunca ikisine de dikmek gerek :)


Erkek tavşanın kalıbı görüldüğü gibi biraz farklı. Daha uzun bir tavşan oldu. Aslında gövdenin alt kısmı açıktı fakat ben bir önceki model gibi kapatıp doldurdum ve eklem yaptım. Eklem olarak bildiğimiz düğmeyi kullandım. Bu sayede tavşanlarımız oturabiliyor. Aslında oturur vaziyette ikisini birlikte fotoğraflamıştım ama sabah hava çok kapalıydı güzel çıkmadı fotoğraf. Acele için çektiğim için de biraz titretmişim.Orjinal bir görüntü yakalayamadım.
Bu erkek tavşan diğeri kadar sevimli gelmedi bana, sanırım süsü püsü eksik kaldı. Neyseki oğlum beğendi :)
Şimdi sırada yeni dikiş denemelerim var bakalım ne olacak bir sonraki çalışmam :)))
Bu arada kalıpları ben genellikle Google veya Pinterest'ten buluyorum. Arama çubuğuna Tilda Pattern, Tilda Patron yazarsanız birçok sonuca ulaşabilirsiniz..
Hepinize huzurlu günler diliyorum..
Sevgiler..

Benzer Yayınlar

14 yorum

  1. ellerine sağlık balım çok güzel oldu ikiside. sen beğenme ben senin için hepsini beğenirim :))) tekrar yinelemem gerek bende ikinci anne olarak seni istiyorummmmm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim sen beğenmedim desen olay olurdu zaten :d çok teşekkür ederim, tabiiiik kızım olabilirsin :)))

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Aman ne güzel olmuş bu ya. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. harika ya ellerinize sağlık :) valla mavili filan sadecik güzelcik olmuş süse püse gerek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim beğenmenize, çok teşekkür ederim..

      Sil
  5. ayy harika olmuş çokçok beğendim mükemmel :)))
    çekilişime baklerim.... sevgiler...,
    http://seffafbulutlar.blogspot.com.tr/2014/09/cekiliskisiye-ozel-havlu-ve-dahas.html

    YanıtlaSil
  6. bayıldım bu tavşancıklara ne kadar güzel olmuşlar demetcim harikasın yaa.maşallah elini attığın her işin hakkını veriyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim, harika motive oldum kesinlikle yeni çalışmalarım da gelecek :)

      Sil
  7. Ne zamandır aklımda tilda yapmak :) KUmaşı duruyor bi köşede elim değmedi.Kalıbını da kendim çizdim ama sizinki kadar güzelolacak mı bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bir başlasanız devamı gelir bence :)

      Sil