Uykucu Tildalarım- Tilda Good Night Angel

by - Ekim 23, 2014

Merhabalar..
Mutlu, huzurlu bir gün dileyerek başlamak istiyorum..
Dün gece bitsin diye uğaraştığım fakat yine de eksikleri olan Uykucu Tildalarım ile sizlere günaydın diyorum.. Pijamalı bu tildaları tamamen çocuklarımın renk ve kumaş tercihlerine göre diktim.  Kızım renk seçiminde bana çok yardımcı oluyor. Eğer beğenmezse kesinlikle hatır gönül dinlemiyor :))))




Aklımda olan bir çalışma daha sonuçlandı çok şükür. şimdi yeni çalışmalara başlama vakti.Yeni kumaşlarımla yeni ciciler dikeceğim inşallah. Çok isteyip de hala cesaret edemeyenlere tavsiyem hemen başlayın.. Kesinlikle cesaret etmemek zaman kaybından başka birşey değil..
Uykucuların pijamalarını biraz daha süsleyecektim aslında ama sabah güneşi görünce fotoğraflarını çekeyim dedim. Artık farklı renkler de yenilerini dikince onları süslerim bol bol :) Bu arada kanatlarımız da eksik çünkü çocuklar kanatlı olmalarını istemediler.

Hepinize huzurlu, mutlu,sağlıklı bir gün diliyorum...
Sevgiler...

Benzer Yayınlar

12 yorum

  1. kıskanıyorum seniiii :) Aslında makinem olsa ben de dikerim bunları ama makinem yok lisede çocuk gelişimi okurken bol bol kumaş oyuncak dikmiştim ama hayvanlar ve meyvelerdi yaptıklarım :) yeni gelecek cicileri merakla bekliyorummm :) çocuklarının zevki çok güzel maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne kadar güzel deneyimin de varmış,inşallah yakın zamanda bir dikiş makinasi edinirsin canım. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. satışını yapıyor musunuz eğer yapıyorsanız minik kızlarım için fiyat alabilirmiyim uyku arkadaşı olması için.

    YanıtlaSil
  3. Uykucular çok hoş olmuş gerçekten eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Blogda sana ödülüm varrrrrr :)

    http://kucukaksoyfulya.blogspot.com.tr/2014/10/odullere-doyamam-ben-dart-odulleri.html

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar :)Çok şeker olmuşlar..Ellerinize sağlık..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık balım çok güzel olmuşlar. bende uyuyayım onlarla birlikte en iyisi :D

    YanıtlaSil
  7. Harikasın canım arkadaşım ellerine sağlık

    YanıtlaSil