Yeni Yıl Çalışmalarına Devam: Tavşan Ponpon..

by - Aralık 16, 2014

Merhabalar Dostlar,
Umarım herkesin sağlığı ,sıhhati yerindedir..
Çok şükür ben bu ara hastalıkları hafif hafif atlatıp çalışmalarıma devam ediyorum.
Ev,iş, çocuklarla birlikte biraz yavaş yol alıyorum ama olsun :)
Sonuç itibari ile hobiler boş zamanları değerlendirmek içindir değil mi .. Benim için öyle :)
Boş zamanlarımın son çalışması bu tavşan hanım oldu adı Ponpon, neden mi Ponpon bilmiyorum gerçekten.Belki puantiyelere büründüğündendir :D

kumaş oyuncak



Kendimi biraz zorladım kıyafetlerini dikerken.. İnanın hiç benlik bir çalışma değildi.. Yani alttaki elbise ayrı, üstündeki etek ayrı.. Ceketi, kolunun üstündeki kısımları, ayakkabıları derken haftasonumu yedi bu hanımefendi..Kafasını da fazla doldurmuşum malesef boğaz kısmından biraz dikişi açıldı :(
Demekki bir dahakine polar kumaşla dikmek lazım.. Bu arada dikiş makinem ile polar kumaşın arası düzeldi çok şükür... Nazar etmeyeyim bozulur durduk yere  şimdi :)
Kumaş Oyuncak

Sırada yeni ciciler var.
İşte bu ara böyle kırmızılara takık durumdayım, yanına aksesuar olarak bir yıldız ve çam ağacı diktim. Onların da şu ince uc kısımlarını doldurmak işkenceydi. Boncuk elyafla denediğim için sanırım işkence çektim :))))
Kumaş oyuncak

Bugünlük benden bu kadar, hatta bu haftayı bu tavşanla kapatabilirim büyük ihtimal.. Çalışmalar var yarım yarım, ama bu kaplumbağa hızıyla ancak haftaya tamamlanırlar :)

Herkese mutlu,huzurlu,sağlıklı günler diliyorum..
Sevgiyle kalın...

Benzer Yayınlar

5 yorum

  1. Ne kadar şirin olmuş bu tonbul hanım :) Ellerine sağlık gayet hızlısın da maşallah. Makinedeki sorunun çözülmesine çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,çok şükür sorun yok artık çalışmalara devam :)

      Sil
  2. çok şeker olmuş bu Ponpon hanım :) seni uğraştırmış ama harika bir sevimlilik ortaya çıkmış. ellerine emeklerine sağlık her bir şeyi ayrı güzel ayrı havalı... kırmızıda pek yakışmış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim,kırmızıya çok sempatim yoktur aslında ama işte yeni yıl havasındayız biliyorsun :D

      Sil
  3. Çok tatlı olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil