Yeni Yıl Geyiğim ve Kartanesi Etamin İşleme

by - Aralık 01, 2014


Merhabalar Dostlar,
Bol yağmurlu bir gün,Karadeniz döktü yine içini :)
Yağmurun sesini içeriden duymak güzel de olanlara Allah kolaylık versin.
Haftasonunuz güzel geçmiştir umarım. Üretimi olmayan kıt bir haftasonu geçirim ben malesef.
Dikiş makinem tamamen bozuldu. Nedenini çözemedik malesef ve tamire gitmek üzere bekliyor,tabii burada bir tamirci bulabilirsem ne mutlu bana..
Dikiş makinem bozulmadan hemen önce bitirdiğim geyiğimi takdim edeyim sizlere. Kendisi benim en sevdiğim çalışmam oldu. Şaşkolazu ailecek çok sevdik :) Hemen bir arkadaş dikeyim dedim ama nasip olmadı işte..


Neyse ben de hobi çok nasılsa, kendimi bu ara etamin işlemeye verdim. Canım arkadaşım Evrim bana etamin kumaşı  ve iplik gönderince ben de belki yaparım diyip kasnak almıştım.
Başına oturunca bir türlü kalkamadığım yeni bir hobim daha oldu bu vesile ile.. İnstagram hesabımda ilk çalışmamı paylaşmıştım. Haftasonu ona fotoğraf çekmeyi unutmuşum. Bu ara kar tanelerine taktığım için bu kırmızılı kar tanesini fotoğrafladım.


Bu şekilde kalmayacaktı tabi ama işte malum makine sorun verince bu çalışmam da böyle kaldı. Bunu küçük minik bir yastık yapacaktım ..Artık ben etamin çalışmalarımı böyle biriktirip bir ara topluca birşeyler oluştururum diyorum :) Bir yandan da boya malzemelerimi çıkardım..Masamın üzerinde halihazırda beni boya diye bekleyen objelerim var :)
İşte ben de durumlar böyle..
Çok şey yapmak isteyip hiçbirşey yapamadığım dönemlerdeyim..

Hepinize mutlu,bereketli,sağlıklı bir hafta diliyorum..
Sevgiler..

Benzer Yayınlar

15 yorum

  1. Böyle becerikli insanları görünce nasıl imreniyorum anlatamam :) Çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin becerebildiği birşeyler vardır eminimki :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. mükemmle olmuş yine :)
    ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. balımmmm ellerine sağlık çok çok şirin olmuş :) ben 3 günde bana göre değil diyip bırakınca sana bulaştırdım işte etamini ama deneyeceğim tekrar elimdeki işleri bir toparlayayım da ne zaman olur bilmiyorum :) benimde boyanacak bir şeyim var duruyor evde keşke aynı şehirde otursaydık bırakıp kaçardım sana buradan bu nasıl olacak bu olmuşmu bu iyi mi demelerim yetmedi daha başka şeyler buluyorum :D bu arada kumaşlarda çok güzelll görünüyor... seviyorum ben kırmızıyı <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim,sayende etamin işine de bulaştım :)))
      Keşke aynı şehirde olsak canım benim keşke,ben sana neler bırakıp kaçardım tahmin edemezsin :)
      Kumaşlar kırmızıyı çok seven Evrim arkadaşımda ,canımsın çek teşekkür ediyorum :))

      Sil
  4. Ya gerçekten kıskanç biri değilimdir ama bu tildaları görünce yapamadığımdan çatlıyorum... ellerine emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım zamanın olsa eminimki çok daha güzellerini yaparsın sen,çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Ben bayıldım bu yakışıklıya :) Atkısındaki nakışa ayrı, pantolonuna ayrı :)
    süper, süper :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışıklı çok teşekkür ediyor,böyle marifetli hanımların beğenisini alabilmek ayrı bir mutluluk..
      Çok teşekkür ederim..
      Sevgiler...

      Sil
  6. Demet !!!! canım ben bu geyiğe bayıldım :) ne tatlı ne şirin olmuş dikişten anlamayan biri olarak ancak bakmakla yetiniyorum bu güzelliklere hamarat arkadaşım benim daha neler görecez senden bakalım ;) çok öptüm seni ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,sen tadığım en marifetli hanımlardan birisin..Yapamayacağın hobi yok.. Çok teşekkür ederim,çok sevindim beğenmene :)
      Ben de seni çok öpüyorum canım benim..

      Sil
  7. Şahane olmuş,nefis olmuş,mükemmel olmuş.Zaten kenarda bekleyen bir sürü iş var ,bir de bu tildalara saracaksınız beni korkarım :)))
    Çok yaşayın emi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, dikiş biliyorsanız mutlaka deneyin siz de :)

      Sil
  8. Çok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil