Kredi Kartlıklı Cüzdan Yapılışı-Credit Card Wallet Tutorial

by - Haziran 15, 2015


Merhabalar Dostlar..
Mutlu bir hafta dileyerek başlamak istiyorum..
Biz yağmurla başladık haftanın kalanı muallakta :D
Yeni bir cüzdan modelinin yapılışını paylaşacağım bugün sizlerle.

Modelin orjinali için burayı ziyaret edebilirsiniz.  Ben modeli biraz değiştirip kağıt para koyma bölmesi yaptım. Orjinalin boyutlarını değiştirmeden kullandım.

Öncelikle bütün parçaları kesim.Ve resimdeki gibi kıvırıp ütü ile iz yaptım. Kenarları diktikten sonra iç parça olacak dikdörtgen kısıma küçük parçaları dizip alt taraflarında diktim sırayla ve en son yanlardan dikip sabitledim. Aynı mantık ile kağıt para bölmesinin parçalarını dikip  yanlardan sabitledim. Bu iki parçayı düzleri birbirine bakacak şekilde üst üste koydum ve çevirmek için bir açıklık bırakıp tüm çevresini diktim. Boşluk kısımdan düz tarafını çevirdim.


Dış parça için de yine aynı şekilde kartlıklı kısmı dikip düzleri birbirine bakacak şekilde birleştirip araya resimdeki gibi kapatma parçasını koyup diktim ve açıklıktan düz tarafına çevirdim. Daha sonra dış ve iç parçaları üst üste koyup diktim. ben biraz acele diktiğim için çok fazla resimleyemedim. Orjinalinin resimleri daha çok yardımcı olur size umarım.

Denemek isteyenlere kolaylıklar diliyorum,sevgiler...


Benzer Yayınlar

1 yorum