Amigurumi Maden Mühendisi-Amigurumi Mining Engineer

by - Temmuz 28, 2015


Merhabalar Dostlar,
Güneşli güzel bir yaz günü.. Ve yeni bir amigurumi oyuncak..
Bitireli birkaç gün oldu ama evden ayın yapmak biraz zor oluyor :)
Bu kez maden mühendisi bir beyfendi ördüm.

Yine şişman avukat tarifimden yola çıktım ama kafası hariç bütün her yeri değişti. İsteyen olursa bir ara bu bebeğin tarifini de yazarım.
Kısa yazıyorum,epey sıcak oldu havalar bilgisayar başında bile oturulmuyor.. Yooo hiç şikayet etmiyorum :D

Hepinize mutlu günler diliyorum..
Sevgiler...

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. çok güzel maden mühendisi renklerine ayrıca bayıldım ellerine sağlık canım benim :D

    YanıtlaSil
  2. her zaman ki gibi harikasınız öğretmenim..sizin yardımlarınızla gurumi dünyasına adım attım sağolun..ve en büyük hayranlarınızdanım..emeğinize ellerinize sağlık harika çokkk güzelll

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş gerçekten. Sizin elinizden çıkan herşey güzel oluyor maşallah.. Hep sizin tariflerinizi örüyorum. Bu bebeğin tarifini de heyecanla bekliyorum. Takip edeceğim hergün sayfanızı..

    YanıtlaSil
  4. Nasıl bu kadar üretken olabiliyorsunuz? Yazıları yorum bırakmadan takip ediyorum ama dayanamadım, gerçekten ortaya güzel şeyler çıkıyor.

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş kutluyorum damadım mühendis
    hediye yapmak istiyorum rica etsem sayılarını verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,sayıları tarifler bölümündeki avukat ile aynı oradan yapabilirsiniz.

      Sil
  6. Peki rica etsem maden mühendisinin tarifini verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  7. Peki rica etsem maden mühendisinin tarifini verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  8. Peki rica etsem maden mühendisinin tarifini verebilir misiniz?

    YanıtlaSil