Amigurumi Bebek Lily- Amigurumi Lily Doll

11/25/2015

Merhabalar Dostlar,
Yeni yıl için hazırladığım amigurumi bebeğimle buradayım.
Aklımda net bir tasarım olmadığı içi uzun süre bu bebekle uğraştım.




Küçük Daisy' e bir abla ördüm aslında. Ona da bir çift bot örsem iyi olacak sanırım :)
Yeni yıl temalı herşeyi çok seviyorum.


Bakalım bundan sonraki çalışmam ne olur. Kafamda hiçbir fikir yok. Biraz ilham almam lazım sanırım :) Bu arada bu saçların nasıl yapıldığını çokça soran arkadaşım oluyor, saçları keçe ile yapıyorum. Keçeyi ortadan dikiyorum kafalarına .Misina iplikle dikiyorum,oldukça sağlam oluyor.

Hepinize mutlu günler diliyorum..
Sevgiler...

You Might Also Like

4 Yorum:

  1. aman Allahım nasıl güzel bir şeysin sen. Kış gelmiş sadece şimdi sevdim. bayıldım ben bu güzelliğe ellerine sağlık canım benim :D

    YanıtlaSil
  2. çok güzelll çok tatllıı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. ay bayıldım çok şeker ellerinize sağlık demet hanım

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.