Amigurumi Bebek Lily- Amigurumi Lily Doll

by - Kasım 25, 2015


Merhabalar Dostlar,
Yeni yıl için hazırladığım amigurumi bebeğimle buradayım.
Aklımda net bir tasarım olmadığı içi uzun süre bu bebekle uğraştım.




Küçük Daisy' e bir abla ördüm aslında. Ona da bir çift bot örsem iyi olacak sanırım :)
Yeni yıl temalı herşeyi çok seviyorum.


Bakalım bundan sonraki çalışmam ne olur. Kafamda hiçbir fikir yok. Biraz ilham almam lazım sanırım :) Bu arada bu saçların nasıl yapıldığını çokça soran arkadaşım oluyor, saçları keçe ile yapıyorum. Keçeyi ortadan dikiyorum kafalarına .Misina iplikle dikiyorum,oldukça sağlam oluyor.

Hepinize mutlu günler diliyorum..
Sevgiler...

Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. aman Allahım nasıl güzel bir şeysin sen. Kış gelmiş sadece şimdi sevdim. bayıldım ben bu güzelliğe ellerine sağlık canım benim :D

    YanıtlaSil
  2. çok güzelll çok tatllıı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. ay bayıldım çok şeker ellerinize sağlık demet hanım

    YanıtlaSil