Amigurumiye Başlama Teknikleri-Videolu Anlatım

7/17/2017
Merhabalar
Uzun zamandır amigurumiye dair paylaşımlar yapıyorum. Gerek teknik bilgiler gerek tariflerle sizlere bu konuda elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum.
Biraz geç oldu ama nihayet bir video kanalı oluşturdum. Kanalımda öncelikli olarak amigurumiye dair teknik bilgilerin anlatımını paylaşacağım.
İlerleyen zamanlarda yine sizlerin istek ve ihtiyaçları doğrultusunda yeni videolar eklemeyi düşünüyorum.

İlk videomuz amigurumiye başlama teknikleri ile ilgili. Bu videoda sihirli halkanın nasıl yapıldığını veya başka bir teknik olan zincirle amigurumiye nasıl başlandığını sizlere göstermeye çalıştım.



Diğer videoları da buradan sizlerle paylaşacağım. Ama siz ben daha önce haberdar olmak istiyorum diyorsanız buradan kanalıma abone olabilir yeniliklerden haberdar olabilirsiniz.

https://www.youtube.com/channel/UCxHECWijF8awsRl8Tjt7zlw


You Might Also Like

0 Yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.