Amigurumi Tini Mini Kız-Amigurumi Tini Mini Doll

by - Eylül 21, 2018


Merhabalar,
Mini Mini bir bebek ördüm.
Yine son yaptığım bebekteki gibi hırka ve şapka kullandım.
Aslında amacım hırka ve şapkanın tarifini sizler için hazırlamaktı. Bu sırada bir de bebek öreyim dedim. Tarifini not aldım,temize çeker çekmez sizlerle paylaşacağım.
Bu bebeği örerken yeni bir ipli kullandım.

Kartopu Amigurumi. 
Amigurumi için oldukça uygun akrilik ve pamuk karışımlı bir iplik.
2.50 no tığ ile örerken epey zorlandım. 3.00mm tığ ile deneyince daha kolay örüldüğünü gördüm. Yalnız amigurumilerde sıkiğneler arası boşlukların olmaması gerektiğini düşünürsek eliniz sıkı ise 3.00mm numara ile değilse 2.50mm numara ile örmenizi tavsiye ediyorum.
Bebeğimin şapkasındaki çiçekler ve renkli şeritler hariç her parçasını bu iplikle ördüm. Elbise dışındaki parçalar örülebilir bence.. Elbisenin daha ince bir iplikle örülmesi daha hoş olabilir.

Sonuç olarak fiyatına göre oldukça iyi bir iplik Kartopu Amigurumi.
Renk kartelası da oldukça geniş..
İlerleyen zamanlarda yine amigurumi için uygun olan ipliklerden bahsedeceğim sizlere..
Şimdilik hoşçakalın..



Benzer Yayınlar

1 yorum