Amigurumi Zoe Doll Yeni Versiyon-Amigurumi Zoe Doll New Version

by - Aralık 11, 2018


Merhabalar...
Daha evvel sizlere bahsettiğim gibi kendime ait tasarımlar üzerinde değişiklikler yaparak çalışıyorum bu aralar.
Bu çalışmamda Zoe Doll'u yeniden tasarladım. Bu tasarımda sevgili Caro Created in elbise ve aksesuar modelini kullandım. Etsy'deki dükkanından modeli temin edebilirsiniz. Kendisinin kıyafet ve aksesuar tasarımlarını çok beğeniyorum.. Şapka tasarımı bana aittir. Atkıya da küçük ayrıntılar ekledim:) Ve elbisenin kahverengi olan kısmındaki modeli değiştirmek zorunda kaldım,çünkü benim ipliğim ile pek iyi durmadı.


Bu modelin ayakkabılarını da  değiştirdim. Biraz daha büyük Ayı Maya tarzı bir ayak tasarladım.
Böyle renkli çalışmayı çok seviyorum bu aralar.. Renklerin uyumu ve bol aksesuar...
Bu arada tekrar hatırlatmak istiyorum renk kombinlenmekte sıkıntı yaşayanlar için İnstagram'da yeni bir sayfa açtım. Oldukça işinize yarayacağına eminim..
@renk_kombinasyonları
@renk_kombinasyonları
@renk_kombinasyonları


İnstagram sayfamda belirttim burada da belirtmek istiyorum. Yaptığım bu değişiklikleri yazmadım. Yazacak zamanım yok maalesef.



Hepinize mutlu günler diliyorum...

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Ama bu ne kadar da tatlı olmuş böyle. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Pense que seria sofia nunca imagine que era Zoe

    YanıtlaSil