Amigurumi Minik Paskalya Tavşanı-Örgü Oyuncak

by - Mart 14, 2013


Biraz evvel bitirdim bu tavşancığı, sade renk yapsam daha çabuk biterdi eminimki :)))
benimki anahtarlık boyutunda oldu eve gidince bir kaç ayrıntı daha eklerim artık..
siz de örmek istiyorsanız eğer orjinal tarifi burda tık tık


Bu da dün örgü örerken içine iplerimi doldurmak için satnaldığım plastik kutu..
Hasır bir sepet almayı düşünüyordum ama baktımki hasır sepetler bizim Karadenizin havasına pek dayanıklı değil rutubet tutuyorlar ben de hasır görünümlü bu sepeti alıp içine evdeki kullanmadığım yastık kılıflarından birini kesip biçip astar yaptım :)))





Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Ellerine sağlık hamarat arkadaşım döktürmüşsün yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim, haydi sen de ör bi tane:))

      Sil