Kavanoz Boyama ve Dekupaj Çalışmam

by - Nisan 01, 2013




Merhabalar..

Nihayet  bütün cesaretimi toplayarak evdeki minik kavanozlarımdan birini boyadım.. İnanılmaz zevkliydi..
Dekupajı gece çocuklar uyuduktan sonra yapabildim..
Cilasını ise onlara çaktırmadan balkonda gizli kaçamak yaptım :))
Çerçevem biraz sararmıştı ama kavanozuma bişey olmadı, demekki boyanın kalitesizliğinden sararıverdi çerçevem :((

İlk denemem hkendimce başarılı olduğuna göre bundan sonra elimdeki diğer kavanozları da değerlendirmeyi düşünüyorum.. Bu kavanozumdan 3 tane daha var, bunları takım yaparım artık..
Haftasonu gözüm hep peçetelerdeydi ama hiç güzel birşeyler bulamadım.. Bu kalp ile idare edeeğiz şidilik..
Ben bana bu hobiyi sevdiren başta Zeynep olmak üzere blogunda bu konuyla yayın yapan ve sorularımıza samimi bir şekilde uzun uzun cevap veren blogcu arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.. Ve bloglarının adresilerini burdan sizinle paylaşmak istiyorum..
Sevgili Zeynep'in blogu
 http://rengarenktatlar.blogspot.com
Her telden paylaşımları ile hamarat mı hamarat Füsuncuğumun blogu 
http://elisidefteri.blogspot.com
Bu işin ustalarından Sevgili Ece Aymer'in blogu
http://favoritehometovisit.blogspot.com
Kavanoz boyama da çok ama çok beğendiğim ama ismini bilemediğim hamarat bir hanımın blogu
http://hobivakti.blogspot.com
Harika tasarımları olan bir blog
http://lolipu.blogspot.com
Mükemmel işlere imza atan, tasarımlarını çok beğendiğim sevgili Nalan'ın blogu
http://tenceremiz.blogspot.com
Ve blogunun ismi gibi çalışmaları da çok sevimli olan sevgili çilekli mektubum..
http://cileklimektubum.blogspot.com

Eğer siz de kavanoz boyama, ahşap boyama hakkında fikir sahibi olmak isterseniz mutlaka bu bloglara bakmanızı tavsiye ederim.. Ayrıca burada isimlerini yazamadığım çok fazla blogcu var çok güzel paylaşımlarda bulunan..
Sevgiyle kalın...


Benzer Yayınlar

15 yorum

  1. yaa çok beğendimm :) harika olmuş gerçekten.gizli kapaklı ama muhteşem :)elcıazlarına sağlık maşallah.
    güle güle kulaann :)
    Sevgilerleee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy gerçekten mi..
      Çok ama çok mutlu oldum.. çok teşekkür ederim..
      Sevgiler..

      Sil
  2. Çok güzel olmuş çok beğendim ... güzel günlerde kullan canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, yorumlarınız benim için çok değerli..

      Sil
  3. Merhaba,cok guzel olmus ellerinize saglik... Cesaretinizi toplayip bir kere basladiniz ya bir daha boyamadan vazgecemeyeceginize size temin ederim :) Ayrica yazinizda blogun ismini verip o sicak yorumda bulundugunuz icin tesekkurler :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu ziyaret edip acemi işi kavanozuma yorum bıraktığınız için asıl ben teşekkür ederim...
      Sizler gibi güzel işler çıkaran becerikli bayanları takip ettikçe boyamadan vazgeçebiliceğimi sanmıyorum ben de..
      Kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  4. cok güzel olmus canim ellerine saglik. el attigin herseyde harika isler cikariyorsun ortaya, masallah sana ;)

    YanıtlaSil
  5. Canım harikasınnnn!!! inan çok şık bir kavanoz olmuş bu boyama işini sana da bulaştırdık değil mi :) ama ilerde bağımlılık haline geliyor bak ona göre sonra benim gibi gittiğin yerlerde hep gözün cam objeler arıyor boyamak için :) ayrıca bende sana teşekkür ederim güzel sözlerin için biraz faydam olduysa ne mutlu bana ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok ama çok sevindim...
      evet bulaştı sanırım boyama işi bana da :)))
      boyamaya devam, sen daha güzel sözleri hakediyorsun tekrar teşekkür ederim canım..

      Sil
  6. ilk çalışmanız harika olmuş.devamını dilerim.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  7. Yapim asamasini ve kullandiginiz malzemeleri paylasir misiniz

    YanıtlaSil
  8. İlk çalışmama olduğu için yapım aşamalarını yazmamışım ama diğer benzer yazılarımda açıklamaları bulabilirsiniz,sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ellerinize sağlık.bu peçete dekupajı boyadan sonra mı yapılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet ilk olarak 3 kat beyaz renk ile boyadım, daha sonra peçete tutkalı ile peçeteleri yapıştırdım..

      Sil