Ahşap Bıçaklıklarımı Boyadım - Ahşap Boyama ve Peçete Dekupaj Çalışması

by - Nisan 13, 2013




Merhabalar..
Cumartesi gezmelerinden sonra evde bilgisayar başındayım, inanmak zor kendi adıma :)))
Bizim kağnı izin verdiği kadar birşeyler yapmaya çalışacağım artık..
Mesela şu anda mail imi açtırmıyor bana, nerelere atsam diye bakıyorum, yok yok çocukları korkutmayayım :)) Hem ben şiddete karşıyım :)))





Herneyse, işte günler önce boyadığım ,geçenlerde dekupajını yaptığım ahşap bıçaklıklarım..Yine mi lale demeyin, Evrim'in gönderdiği cicilerden önce malesef peçetem yoktu.. Yeni peçetelerimle de bir çalışma yaptım ama bu curcunada fotoğraf çekmem imkansız..
Bu kez Cadence'nin taffty rengi ile boyadım, çok hoşuma gitti bu renk, bir acemi olarak iyiki de almışım dedim :) Fakat hala verniğim yok inşallah en kısa zamanda alacağım onu da, ve bir ayrıntı daha, bıçaklığın her tarafına dekupaj tutkalı sürdüm boyayı korumaya almak için, bir yerlerde okumuşutum ama hatırlayamadım şimdi, çok mantıklı geldiği için uyguladım ben de..
Güzellikler diliyorum herkese...






Benzer Yayınlar

6 yorum

  1. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş canım eline sağlık kaptın sen bu işi :) ayrıca taffy dediğin gibi çok güzel bir renktir. Benim ilk aldığım boyalardandı cam üzerinde de güzel duruyor. Tutkalı sürmek de iyi fikir harikasın vernik içinde sorun yapma sen boya boya sonra toptan hepsini verniklersin canım öptüm sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Demet harika gidiyirsun,devam et canim :) Dekupaj tutkali konusunda haklisin mumkunse ben de her yerini tutkalliyorum.. Ellerine saglik.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim haticecim..
    Zeynepcimsağol canım benim, evet taffty çok şık bir renk gerçekten, lalelerin daha bir ağır durdu bu renk üzerinde, evet sanırım toplu vernikleme töreni yapacağım bu gidişle :))
    Gülşahcım canım benim beğenmene çok sevindim..sende tutkallıyorsun demek vallahi çok sevindim, doğru birşey yapmışım demekki :))

    YanıtlaSil
  5. Süper olmuş canım ellerinden çıkan her şey bir farklı güzel:)

    YanıtlaSil