Ahşap Kutumu Tamamladım- Ahşap Boyama ve Peçete Dekupaj Çalışması

by - Nisan 22, 2013




Haftasonu bitirdiğim işlerden diğeri de bu ahşap kutu..
Peçetesi yine sevgili Evrim'den..
sadece üzerine dekupaj yapmayı düşünüyordum aslında çünkü öyle çok becerikli değilim her yerine yapacak kadar..
Ama peçetenin bütünlüğünü de bozmak istemedim..
uğraştım bişiyler yaptım işte :))
Bizim Çikko kutuyu sahiplendi bu arada..
Hey Çikko daha verniklemedim kalk bakim üstünden cıkcık cık  :))))

Benzer Yayınlar

12 yorum

  1. Çok güzel olmuş :) bende yapmaya çalıştım geçenlerde ama benimki düzgün olmuyor ilerleyen günler de eklerim bloğuma sizden biraz bir şeyler öğrenmem gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah canım vallahi ben de acemiyim, ama ne biliyorsam paylaşırım, zira çooook şey öğrendim :)))
      Bu arada beğenmene çok sevindim...

      Sil
  2. Çok şirin olmuş canım benim ellerine sağlık ne güzel yerleştirmişsin :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ablacım çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  4. ooo çok cici ve ilk olmasına rağmen çok başarılı.Amigurumi harika.hiç yapabileceğim bir şey değil sanırım ama çok isterdim yapabilmeyi.ellerinize sağlık.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  5. Demetcim harika bir kutu olmuş çok cici çok şeker bayıldım canım ancak fırsat bulabildim bloğuna bakmaya bu ara yoğun oldum biraz :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim, vallahi aradım seni ne yalan söylim :(((

      Sil