Amigurumi Öğreniyorum- Amigurumi Nasıl Dikilir?

by - Nisan 11, 2013

Amigurumilerimizi örmekten çok dikme kısmında zorlanırız genellikle..

Bazı dikiş tekniklerini öğrendikçe işimizin daha kolaylaşacağını göreceksiniz..
Benim genellikle boyun bölgesi dikişlerinde kullandığım yöntemi bir blogcu bayan çok güzel resimlemiş..

Orjinal görseller için blogunu ziyaret edebilirsiniz, ben affına sığınarak görselleri burada paylaşıyorum..blog burası http://bethsco.blogspot.com/ görseller ise bu yazıda..








Bu yöntem ile dikişlerimiz gayet sağlam oluyor..
bir diğer yöntem ise aşağıda videosunu paylaştığım yöntem..
dikişlerinizi gizli olması görsel açıdan çok önemli...

videoyu izlemek için burdaki yazıma bakabilirsiniz..



Benzer Yayınlar

3 yorum

  1. ELLERİNİZE SAĞLIK
    ÇOK GÜZEL YAPIYORSUNUZ
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
  2. selam sitenizi çok beğeniyorum ve sıklıkla takip ediyorum kıvırcık saçlı kızı örüyorum ayağını yaparken bir yerde takıldım hdc nin nasıl yapıldığını anlamadım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil