Amigurumi Öğreniyorum-Tekli Trabzan, İkili Trabzan ve Üçlü Trabzan Nasıl Yapılır?

by - Nisan 09, 2013

Merhabalar,
Teknikler birbirine karışmasın diye ayrı yazılar halinde yazıyorum..
Aslında tek seferde hepsini yazmak mümkün ama tek tek yazmak daha temiz olur diye düşündüm..yine de gruplamalar yapmakta fayda var tabiki..


Trabzanları amigurumi örerken genellikle kenar köşelerde, aksesuarlarda, kıyafetlerde çokça kullanıyoruz..
Ben yanlarına İngilizce kısaltılışlarını da yazıyorum, eğer nette gezinirken olur da yabancı bir tarif görürseniz zorluk çekmeden kendiniz çevirip örebilirsiniz..

Tekli Trabzan (Half Double Crochet) - hdc







Üstteki resim tekli trabzan tekniği ile örülen bir bereden..

Videosunu buradan izleyebilirsiniz.



İkili Trabzan ( Double Crohhet) - dc









videosunu buradan izleyebilirsiniz.


Üçlü Trabzan( Double Treble Crochet) - dtr




Videosunu buradan izleyebilirsiniz..










Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. çok açıklayıcı ve aydınlatıcı bilgiler , emeğine sağlık becerikli arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Pınarcım, faydalı olabildiyse ne mutlu bana:)

    YanıtlaSil
  3. Birde ricam olacak çok yeniyim burada verdiğiniz parmak yapısını benim gibi acemiler için biraz daha açarak bizlere öğretirmişsiniz alakanıza şimdiden tsk ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parmak yapılışı ile ilgili yayınımı buradan inceleyebilirsiniz.. PARMAK YAPILIŞI

      Sil