Kalemliğimi Boyadım! - Ahşap Boyama ve Peçete Dekupaj Çalışması

by - Nisan 17, 2013

Boyama işine başlayaınca  bildiğiniz üzere boyanacak birşeyler arar oluyor insan..
Çoktandır bir kenarda bekleyen bu ahşap kalemliğimi önce güzelce zımparaladım ve boyasını çıkardım..
Sonra bir güzel temizleyip sünger ile 3 kat beyaz renge boyadım..
Sonrasında ise sevgili Evrimciğimin gönderdiği peçete ile dekupajını yaptım, renkleri çok iyi çıkmadı gayet canlı aslında.. Şimdi vernik için kenarda bekleyenler arasında kendileri...

Renkli kalemi hatırladınız mı?
Sevgili Elişi Defteri blogunun sahibi Füsuncuğumun hediyesi :))

Önceki hali :)))
Fotoğraf da bir kötü çıkmışki sormayın ...

Sonraki Hali :)))





Benzer Yayınlar

13 yorum

  1. harika olmuş ellerine sağlık ablam..

    YanıtlaSil
  2. özendiriyorsunuz ama...:) verniklenmiş hallerini de görmek isteriz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özenmenin sonu bu işe başlamak oluyor genellikle :)))
      İnşallah vernikleyince toplu resim çekeceğim...

      Sil
    2. aman aman eksik kalsın. aklımda yapmak istediğim o kadar çok şey var ki... vakit yok sadece...

      Sil
  3. :) çok güzel olmuş ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş Demetcim aynen dediğin gibi evde boyanabilecek ne varsa topladım bir araya benimde herşeyi beyaza boyayasım var:)))) dün akşam bir hasır sepet ve bir çerçeve iki tanede reçellik boyadım bugün verniklersen yarın yayınlayabilirim inşallah:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooooo maşallah sana vallahi benden fena kapılmışsın sen :)) merakla bekliyorum çalışmalarını canım..

      Sil
  5. Eline sağlık canım çok güzel olmuş ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlımmm, senin de yüreğine sağlık canım benim...

      Sil
  6. Gayet hoş olmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil