Masum Köpeğim-Amigurumi Retriever Köpek

by - Nisan 29, 2013



Günaydınlar...
Yorucu bir haftasonunun ardından yine bilgisayarın başındayım.. İş yoğunluğumuz da cabası..
Çok fazla örememekle birlikte elimde olan oyuncaklarımı sürüne sürüne bitiriyorum..
Yine klavye ile kavga ediyoruz, siz duymayın :)))
Bu tatlı köpeciğimi de dün itibari ile bitirdim.. Kuyruğu için ipim yetmeyecek diye çok kortum zira eşim 'bu aynı file benzemiş' diyip duruyordu :)))
Sanırım cinsi Golden retriever bu köpeğin..
Kız kardeşimin minişinin anısına ördüm.. Ben sevemeden göçtü aramızdan malesef..
Sevgi dolu bir hafta diliyorum hepinize..








Benzer Yayınlar

15 yorum

  1. ay cok masum bakiyo gercekten cok tatliiiii ellerine saglik gülüm yine harika olmus :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım süper olmuş ellerine sağlık canım benim çok çok Şirin♡♡♡

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık demetcim çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık çok sevimli olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş ablacım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş Demetcim ellerine sağlık:)))) Minik meleğede çok üzüldüm.....Allah annesine sabır versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Öznurcum, biz de çok üzülmüştük :(( Sağol canım..

      Sil
  7. Demetcim çok tatlı olmuş canım bayıldım yine zaten hep bayılıyorum senin örgü oyuncaklarına bana da bulaştıracaksın sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benimmmm...
      Vallahi bulaş sende, bak etkinlik düzenliyorum sen de katıl :))

      Sil
  8. Çok şirin olmuş elinize sağlık.Ben de bulaştım bu işe.Hastalık gibi bişey oyuncak örmek:)

    YanıtlaSil