Amigurumilere Kol Nasıl Dikilir?-Amigurumi Öğreniyorum

by - Ağustos 15, 2013

Merhabalar Canlar...
Bugün de kol nasıl dikilir anlatmaya çalışacağım sizlere..
Yine az ve öz görselle :))

Öncelikle kolu dikeceğimiz yeri belirleyip iğne veya başka yardımcı bir malzeme ile kolu sabitlemelisiniz, ben artık elimle sabitliyorum :) Sonra iğnemizi fotoğraftaki gibi boyun kısmana iki boşluğu alacak şekilde batırıyoruz(tıpkı kaayı diktiğimiz gibi)


Daha sonra iğnemizi tekrar koldaki ilmeklere geçiriyoruz ama arka ve ön ilmekleri fotoğraftaki gibi birlikte alarak. Ve yine iğnemizi boyun kısmına 1.fotoğraftaki gibi geçiriyoruz.




Son kısma gelince ilmekleri aşağıdaki fotoğraftaki gibi alıyoruz iğnemize..


ve bu şekilde iğnemizi batırıp karşı taraftan geçirip ipimizi sabitliyoruz..


Ben amigurumilerin kollarını bu şekilde dikiyorum, hem sağlam hem de hareketli olduğu için kullanışlı olduğunu düşünüyorum..

sevgiler...



Benzer Yayınlar

4 yorum

  1. Kol tamam da bacakları düzgün birleştiremiyorum. Onu nasıl yapacam düzgün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bacakları türlü türlü dikebilirsiniz, esnek hareket etsin isterseniz bu şekilde dikin, yok dik dursun isterseniz,kafa ile gövdeyi birleştirir gibi dikin.

      Sil
  2. Merhabalar, bu örgü modelinin yapılışını veya adını öğrenebilir miyim acaba ? Şapka örmek istiyorum bu modelden.

    YanıtlaSil