Amigurumi Bayan Doktor Adayı :)

by - Ekim 25, 2013




Merhabalar,
elimdeki son işimi de tamamlamanın mutluluğunu anlatamam..
bu küçük hanım tıp öğrencisi doktor adayımızın kendisi için ördürdüğü bebeği..
Renklerini kendi seçti ben de severek ördüm..Ben biraz oynadım resimde gerçi nostalji yaptım :)))
Yakasına ismini de yazıverdik, bunu keçe üzerine iğne ile işlediğim için az bişey zahmetli oldu, ama zahmetsiz olmaz değil mi ?
Yalnız steteskopu unutmuşum :) evde kendisi:)))
İnşallah kendisi de beğenir henüz yollamadım akşama yolcu hayırlısı ile..
Sevgiler...


Benzer Yayınlar

18 yorum

  1. Çok tatlı bir bebek olmuş canım her zamanki gibi .
    emeğine sağlık
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı bu kız bayıldım canım ellerine sağlık nasıl sevimli :)

    YanıtlaSil
  3. Bende çok beğendim,kıyafetler de çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Ama bunlar çok şirin olmuşlar... Maşallah ellerinize sağlııık ;)
    Kocaman Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Yaptığınız her iş gibi bu da tek kelimeyle mükemmel olmuş, zaten zevkle takip ediyorum sizi, ellerinize emeğinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu etti beni güzel yorumunuz, çok sağolun..

      Sil
  6. Çok tatlı olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. elinize sağlık çok güzel olmuş.satış bölümüne girmeye çalıştım davet edilmeniz gerekiyor dedi yardım cı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bir süreliğine sipariş almıyorum o yüzden kapattım satış bölümünü :)

      Sil
  8. me gustaría mucho aprender hacer tus muñecas, pero no me deja ingresar a tu blog porque me dice que tengo que recibir una invitación tuya.
    saludos

    YanıtlaSil
  9. Bu sanırım 4. yorumum, bağlantıma birşey oldu ama ısrarla yazıyorum. Bu bebekler inanılmaz! Çok başarılısınız! Yakın arkadaşım için bu bebeği sipariş vermek çok istedim, halen almıyor musunuz??

    YanıtlaSil
  10. Halen sipariş almıyor musunuz???
    Çok üzülücem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar aa amigurumiaskina@hotmail.com dan ulaşabilirsiniz

      Sil