Geri Dönüşüm Teneke Kutu Boyama

by - Ekim 14, 2013

boyama kutu



Mutlu bir tatil haftası dileyerek başlamak istiyorum...

Uzun bir tatil olacak umarım herkes gönlünce dinlenir..
Bayram temizliklerimizi bitirdik galiba :))
Sözü fazla uzatmadan sizi teneke kutumla tanıştırmak istiyorum..
Kendisinin ilk halini resimlemeyi unuttum, bir hışımla boyadım çünkü :)))




Şimdi ıvır zıvır doldurulmak üzere bir kenarda bekliyor..
Beğendiniz mi efenim :)
Mutlu günler diliyorum hepinize...

Benzer Yayınlar

10 yorum

  1. la scatola è molto elegante...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil
  3. Efenim beğenmez miyim:))Demetcim biliyorsun ben zaten bu tarzı ve geridönüşümleri çok seviyorum.Harika olmuş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Feyzacım evet biliyorum senin harika dönüşümlerini canım :))

      Sil
  4. Çok güzel bir çalışma olmuş.Otatantik bir havası var.Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ellerinize saglik cok guzel olmus lakin bir soru, teneke kutu ne tur boya ile boyanir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben ahşap boyası kullanıyorum

      Sil
  6. sizden ilham alarak bende teneke kutumu değiştirerek tasarladım yakında bende eklicem bloguma ve 10 marifete inşallah :) çok başarılı tasarımlar yapmışsınız ben size göre hayli başındayım bu işin blogumu ziyaret ederseniz çok memnun olurum :))

    YanıtlaSil