Adorable Animals Dergisinde Pembeli Bir Tavşan

by - Haziran 19, 2015


Merhabalar Dostlar,
Öncelikle Ramazanınız mübarek olsun..
Geçtiğimiz günlerde İnstagram hesabımda paylaştığım bir mutluluğumdan bahsetmek istiyorum sizlere..
İngiltere'de yayınlanan Adorable Animals Dergisinin bu ayki sayısında benim de bir çalışmam yayınlandı.

Sevgili Julie dergi için benden bir çalışma istediğinde çok mutlu oldum. Kolay bir çalışma olması gerekiyordu..Ben de çok yakından tanıdığınız tombul tavşancığımın yapılış aşamalarını resimleyerek bir proje hazırladım.

Örmek işin en kolay kısmı.. Fotoğrafları çekmek ve sonrasında onları düzenlemek epey emek istiyor. 200 e yakın resim çektim bu proje için ve her birinin inceleyip, düzenleyip elenmesi gerekenleri eledim. Güzel bir çalışma oldu.

Dergideki diğer bayanların çalışmalarına da bayıldım. Hepsi emek vermiş ve çok özenmişler. Toplam 12 amigurumi çalışması var dergide..


Dergiyi satın almak isterseniz Myhobbystore'den sipariş edebilirsiniz..


Tarifi daha önce burada paylaşmıştım.(Free Pattern)
Hepinize mutlu huzurlu günler diliyorum.. Cumanız mübarek olsun..
Sevgiler..

Benzer Yayınlar

5 yorum

  1. tebrik ederim. :) sizin adınıza çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  2. bu işe bu kadar emek vermiş biri için ne büyük bir gurur tebrik ediyorum.. çalışmalarınızı beğenerek takip ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim balım :) emeklerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  4. Çok tebrik ederim. Harika olmuş vakit bulur bulmaz yapmak isterim

    YanıtlaSil
  5. Merhaba.bu tavşanin modelini yine sizin sitenizden bakarak örmüştüm ancak şimdi bulamıyorum kaldırdınız mı acaba ?

    YanıtlaSil