Yeni Blog İsmim ve Son Çalışmalarım-Amigurumi Cracker Bunnys Pattern

by - Ekim 27, 2015


Merhabalar Dostlar..
Blogumun adını değiştirdim farkettiyseniz:)
Google üzerinden gelemeyenler farketmişlerdir mutlaka ya da Amigurumi Aşkına yazıp beni arayanlar :)
Öyle oldu değiştirdik ismimizi uzun zaman önce yine yeltenip vazgeçmiştim,bu kez değiştirdim.

Yeni blog ismine yeni bir yazı hazırlamak istedim ama birşeyler üreteyim dedim öncelikle.
Bu tavşancıkları ördüm o aralarda :) Tarifi olmadan örüldüğü için ör sök elimde baya kaldılar.






Hepinize mutlu günler diliyorum..
Sevgiler..

Benzer Yayınlar

3 yorum

  1. çok cici çok sevimli bir ikili olmuşlar ellerine sağlık... Hayırlı uğurlu olsun canım benim... Her şey gönlünce ve çok güzel olsun :D

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller bayıldım. :-)

    YanıtlaSil
  3. Tariflerinizden çok faydalanıyorum bir çok çalışmanızı yaptım.ve evet sizi arayıp bulamadım internetten;-)şimdi bulunca çok mutlu oldum merakla yeni tariflerinizi bekliyorum.emeğinize yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil