Amigurumi Sevimli Köpek Max-Amigurumi Dog Max

by - Aralık 19, 2016

Tiny Mini Design

Merhabalar,
Uzunca bir ara oldu yine.
Pek yazıp çizmek gelmedi içimden bu ara.
Ara ara ördüklerim de birikti paylaşamadım.
Bu küçük köpekçik çok beğendiğim bir modeldi.
Hemencecik de bitiverdi. Hiç yormadı beni. Bir tane daha örmeyi düşünüyorum ilerleyen zamanlarda.
Tarif DuduToyFactory – Desislava Dimitrova 'ya ait. Etsy' deki dükkanından tarifi satın alabilirsiniz.
Bu arada son zamanlarda bana çokça söylenen ve hiç etik olmayan bir durumdan söz etmek istiyorum. Etsy' den satın alamadığınız tarifleri benden satın alamazsınız. Yani ben size başkasına ait bir tarifi satamam,lütfen teklif dahi etmeyin..
Tekrar görüşmek üzere.. Sevgiler.

Amigurumi,Amigurumi Dog,Crochet Dog

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Etsy den tarifi nasıl alıyorsunuz.paypal Türkiye'de kapandığından beri alamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paypal kapandıktan sonra hiç alışveriş yapmayı denemedim,bilemiyorum.

      Sil