Amigurumide Oyuncakların Yanaklarına Nasıl Allık Verilir?-How to Makeup in Amigurumi Toys.

8/02/2017


Merhaba arkadaşlar
Yine çok sorulan bir sorunuza çektiğim kısa bir video ile cevap vermeye çalıştım.
Amigurumi oyuncaklarımızın daha şirin görünmeleri için başta yanak kısımları olmak üzere bazı kısımlarında renklendirmeler yapıyoruz. Ben amigumiye  başladığım ilk zamanlarda bile normal makyaj malzemesi kullanmayı hiç denemedim. Çünkü suya pek dayanıklı olacağını düşünmüyordum. Daha sonra amigurumi malzemeleri satan arkadaşlarımdan gördüm ki bu iş için en uygun malzeme eskiz boyası.
Eskiz boyasını hobi malzemeleri satan kırtasiye dükkanlarda bulabilirsiniz.

Şimdi videomuzu izleyerek nasıl renklendirme ya da makyaj yapıldığını görelim.


Sizden gelen istekler doğrultusunda videolar hazırlamaya çalışıyorum. Ama daha önce de belirttiğim gibi özen ve zaman isteyen bir iş. Zannedilmesinki bir ön hazırlık yapmadan anlık video çekip yayınlıyorum. Daha güzel olması için için hem ortam hazırlığı hem de sonrasında düzenlenme aşamalarına tabi tutuyorum videolarımı.Zaman içerisinde eminimki sizin de desteğinizle güzel bir kanal oluşacak..

Yeniliklerden haberdar olmak için kanalıma abone olmayı unutmayın..
https://www.youtube.com/c/tinyminidesign
Sevgiler..

You Might Also Like

0 Yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.