Yeni Haliyle Amigurumi Wendy Doll- New Version Amigurumi Wendy Doll

by - Kasım 08, 2018

Merhabalar,
En son yayınımda kendime ait tasarımları yeniden ve farklı şekillerde öreceğimden bahsetmiştim.
Bu kızımı tanıdınız mı?


Kendisi buradaki Wendy Doll..
Tabi köklü değişiklikler oldu kendisinde,ama modelin özü Wendy Doll dür.
Kolları sonradan ekledim.. Elbisesi,şapkası,botları,fuları,yeleği derken epey değişik bir model çıktı ortaya..


Renkler tabiiki en sevdiğim kombinlerden.. Bu arada renk seçimi ile ilgili sıkıntınız varsa yeni açtığım İnstagram sayfama bir gözatın derim.
@renk_kombinasyonlari
@renk_kombinasyonlari


Ablası ile de fotoğraf çektik:) Evet şapkalarımız neredeyse aynı model.. Çünkü çok sevdim bu modeli. İnternette yine bir amigurumi modelinde görüp çok sevmiştim. Benim kızlarıma yakışacağını düşünüp ördüm ben de..

Bu arada yeni çalışmama başladım bile.. Bakalım ne zamana bitirmek nasip olur..
Tekrar görüşmek üzere..
Sevgiler...

Benzer Yayınlar

2 yorum

  1. Çok cici çok tatlı olmuş ellerinize sağlık.
    https://beyazbegonvil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. superrrr
    superrrrr
    supeerrrr

    YanıtlaSil