Motifli Çanta- Granny Square Tote Bag

by - Temmuz 08, 2015


Merhabalar sevgili dostlar,
Canım arkadaşım Evrim ile epey zaman önce birlikte çanta örmüştük. Garibimin ben aklına girip birşeyler ördürüyorum,O da hayır demiyor bana sağolsun.. Neyse bu sefer bir amaç uğruna ördük en azından,çantayı arkadaşına doğum günü hediyesi olarak ördü.. Tabiiki bayıldı çantayı alan şanslı arkadaş..

Benimki evde, hediye ederim ben de sanırım. El emeği hediyeden güzeli yok benim gözümde..
Çantanın yapılışını merak edenler buradan bakabilirler..Hem motif şeması var hem de videolu anlatım..

Hadi örmek isteyenlere kolay gelsin şimdiden..

Benzer Yayınlar

11 yorum

  1. Seninle örmek ayrı bir keyif canım benim... Ellerine emeklerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ben de seninle birlikte örmekten çok keyif aldım ve çok mutlu oldun,tekrarını yapalım :)

      Sil
  2. Çok şık ve zarif bir çanta:) Ellerinize sağlık, güzel günlerde kullanın.

    http://sweetelishome.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Her ikinizin de ellerine sağlık.. Arkadaşı çok şanslı ne güzel... Güle güle iyi günlerde kullansın sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok guzel gorunuyor, belki annem yapabilir :)

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım! Harika şeyler yapiyorsunuz

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım ben de bloğuma bekliyorum http://www.rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil