Amigurumi Madenci -Amigurumi Coal Miner Doll

by - Temmuz 13, 2015


Selamlar Dostlar..
İnstagram hesabımda bölüm bölüm paylaştığım amigurumi çalışmamı tamamladım. Sizi daha fazla merakta bırakmamak için henüz sahibine göndermeden sizlerle paylaşmak istedim. Bir haftadır üzerinde çalışıyorduk,evet bebeği isteyen bayan arkadaşımla takım elbiseli  madenci bir bey tasarladık.

Bebeği şişman avukat bebeğimin tarifini baz alarak ördüm. İpliğim farklı olduğu için sayılarıyla biraz oynadım sadece. Gözlüğünü eşim TV kabloları içindeki esnek teli şekillendirerek yaptı ben de etrafını siyah iplikle sıkiğne döndüm. Baret ve ceket ise ör sök doğaçlama oldu :)))


Uzun zamandır böyle bir çalışma yapmamıştım. Çok heyecan verici tabi bir o kadar da yorucu oldu. Biraz istirahat iyi gelecek sanırım :)


Bu gece mübarek Kadir Gecesi.. Hazır sizleri burada yakalamışken  Kadir Gecenizin mübarek olmasını diliyorum.. Bütün Müslüman kardeşlerimiz için hayırlara vesile olsun bu özel gün inşallah.. Ve Rabbim dualarınızı kabul etsin.. Hepiniz için huzur ve sağlık diliyorum..
Sevgiler...

Benzer Yayınlar

12 yorum

  1. Harika ötesi bir bebek olmuş balım ellerine emeklerine sağlık :) Yorgunluğuna değmiş bence. Bayıldım çok güzel... Seninde duaların kabul olsun Allah sağlık ve mutluluk versin canım :)

    YanıtlaSil
  2. Wow he's great! You're a artist ;)
    Greetings, Wendy

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş bayıldım. Ama işte hem sabır lazım hem de örgü bilmek! O da ben de pek yok. Bir ters bir yüz yapmaktan başka bir şey bilmiyorum. :( aslında örmeden ziyade sabır ve birleştirme zor geliyor. Ellerinize sağlik, harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Aslında ben de pek sabırsızımdır,ama amigurminin her parçası farklı olduğu için diğer uğraşlara göre daha az sıkılıyorum :)

      Sil
  4. Diğer çalışmalarınız gibi bu da süper ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendimmm ellerinize sağlık her zaman ki gibi muhteşem bir emek çıkartmışsınız.

    YanıtlaSil
  6. Bu da çok güzel olmuş. Sizinle nasıl iletişime geçebiliriz? Ben de bir adet Angelina Balerina istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Bayildim bunada, elinize ve emeginize saglik, gercekten cok güzel oluyor sizin bebekleriniz... Bende bu el becerisi yok, sizin paylastiklarinizi sayisi sayisina ormeye calisiyorum ama sizinkiler kadar guzel yapamiyorum

    YanıtlaSil
  8. Hola amiga me gustaría siempre que pueda que me pasaras los patrones del ingeniero,espero tu respuesta gracias amiga

    YanıtlaSil