Amigurumi Bebek Yapılışı- Amigurumi Free Pattern

by - Nisan 18, 2013




ne zamandır sizlerle çevirilerimi paylaşmıyordum, aslında ne zamandır çeviri de yapamıyorum..
İlk çevirilerimden sayılır bu bebek, kısaltmaların anlamlarını yazmışım, eğer terimlerin ne olduğu hakkında fikriniz yoksa buradaki konularımdan yardım alabilirsiniz..







Orjinal tarif http://rosetka.blogspot.com/ blogunun sahibesine aittir..
Orjinal tarifi resimli anlatımlarıyla bu linkte bulabilirsiniz..
Şimdiden kolay gelsin hepinize..




Benzer Yayınlar

7 yorum

  1. ablacim cok sekerler ormye hemen basliyacagim umarim becerebilirim
    selamlar selda

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum bu amigurumi bebeklere, ama ben öremiyorum işte. :)

    Çok şekerler, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo siz mi oremeyeceksini, siz tigi alin elinize bence...

      Sil
  3. nasılda şirinler.ve sanada bravo valla üşenmeden çevirmişsin.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek efenim, bir zamanlar severek çeviriyordum artık yaşlandım :)))

      Sil
  4. I wish you could write the stitch terms in english....for example,3x=3 single crochet.thank you!!!!

    YanıtlaSil