Amigurumi Kaplumbağa Çift-Amigurumi Örgü Oyuncak

by - Nisan 05, 2013



Merhabalar..
Bugün tam gün anneydim :))
Yine evde geçirdik günümüzü...
Temizliğiydi,yemeğiydi,oğluşla oyunlarıydı derken akşam oluverdi..
Bizim emektar kağnı bilgisayar sağolsun kumanda panelime girmeme izin vermedi..
resetleyip herbişeyi yeniden yükleyince kendine geldi:((
Ve bugüne sakladığım yazım da bu saate kaldı malesef..
Geçen gün bir küçük hanımın isteği üzerine bayan kaplumbağama bir eş ördüm..
Kaplumbağalarım yolcu oldu bile..
Boyunlarındaki şeyler de ne diyeceksiniz..
Tasmaları :)))
Öyle istedi küçük hanım :))
Bu arada 3 de kavanoz boyadım ama henüz tamamlayamadım , inşallah pazartesi günü iş yerimden rahatça cebelleşmeden yüklerim resimleri :)
Güzel bir haftasonu diliyorum herkese..
Sevgiler..







Benzer Yayınlar

5 yorum

  1. nasıl sevimli olmuşlar, yerim yani buncağızları :)
    ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. Canım çok güzel olmuş ellerine sağlık bayıldım süpersin <3

    YanıtlaSil
  3. Bunlara da bayıldım çok çok sevimli olmuşlar :)) emeğine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ich habe eben deine super schönen Blog
    entdeckt mein grosses Kompliment zu
    deinen wunderschönen und ganz verschiedenen
    Häkelarbeiten.
    Die beiden Schildkrötchen sind so schööööööööön.

    LG Irene

    YanıtlaSil
  5. MÇok teşekkür ederim arkadaşlar, beğenileriniz çok mutlu ediyor beni...

    YanıtlaSil