Kavanozlarımı Takım Yaptım- Peçete Dekupaj Tekniği ve Boyama Kavanoz Çalışması

by - Nisan 04, 2013

İlk kavanozumun ardından edindiğim tecrübelerle(ay koptum burda:))) takımı tamamlamaya karar verdim..
Ve karşınızda ilk takım çalışmam, bu da komik oldu :)))
Kavanozlarım fındık ezmesi kavanozuydu..

güzelce temizledim diyeceğim ama yok canım çıktı, öyle bir yapışkan kullanmışlarki tiner ile ancak çıkarabildim..
Sonra 3 kat boyadım, sünger ile ve kuruduktan sonra da peçete dekupajını yaptım..
sonraa 3 kat vernikledim..
Bir sürü laf işittim bu vernik yüzünden, balkonda yapıyorum ama içeri koku giriyor :))
Sabah alel acele kurdelelerini bağladım uçlarını bile düzeltemedim.
Sonuç itibariyle kavanozlarım kullanıma hazır..
Şimdi boyanmayı bekleyen 3 kavanozum daha var.. ama isyanlardayım.. peçete bulamıyorum.. renkli yazıcımın da kartuşu bitmiş.. BİM marketten bulduklarımla idare edeceğim artık :)))
Güzellikler diliyorum...


Benzer Yayınlar

9 yorum

  1. süpersin ya cok seker olmus bunlar bayildimmmm <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim gülümmmm...

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  4. Canım ben senin kavanozlarını görür görmez yorumda bulunmuştum ama şimdi farkettim ki yorumum sana ulaşmamış heralde gönderirken bir sorun çıktı. Yoksa bayıldım kavanozlarına harika olmuşlar çok şık duruyorlar emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  5. Zeynepcim canım benim göremedim yorumunu :(
    Beğenmene çok ama çok sevindim, çok mutlu oldum inanki..
    Sevgili Merve Cihan, çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  6. ne tür vernik kullandınız acaba.ben bi kere denedim ama vernik sararma yaptı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sprey vernik kullandım ben, ahşapta sararma yaptı ama kavanozlarda sorun olmadı.

      Sil
  7. Merhaba harika olmus elinize saglik kavanozlari cam boyayla mi enanelle mi boyadiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, kavanozlarımı akrilik boya ile boyadım.

      Sil