Boyama Laleli Kavanozlarım- Cam Boyama ve Peçete Dekupaj Çalışması

by - Nisan 09, 2013



Merhabalar..
boyama ben de çok farklı bir hobi oluverdi şu kısacık zamanda..
verniğim bitti ama neyseki bu kavanozlarımı tamamlayabildim..
Kavanozlarım bildiğimiz reçel kavanozları ben aslında onları süsü püsü olmadan da kullanıyordum..
Kavanozları atmaya kıyamıyorum çünkü..
eşleri olunca kendim kullanıyorum ama tek tek olanları köylerimize gönderiyorum kullanılmak üzere..
buralarda peçete bulmanın zorluğundan bahsetmiştim daha çnceki yazılarımda..
Bu peçeteyi bulunca acayip sevinmiştim :)
Aslında bununla ilgili başka bekleyen projelerim daha var..
Çok yakında onları da paylaşacağım sizlerle..
Verniğim gelince inşallah hepsi hazır olacak..
yine sabah sabah işe gitmeden çektim fotoğraflı, şu sıralar teknolojik aletlerin azizliğine uğruyorum sürekli :((
Güzellikler diliyorum hepinize...


Benzer Yayınlar

20 yorum

  1. Yine çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Hikmetcim :)

    YanıtlaSil
  3. canım benimmm :)çok teşekkür ediyorum.beğenmene çoook sevindim.güzel yorumunla beni çok mutlu ettin.hakkını helal et olur mu?çok öpüyorum seni.kolay gelsin.sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helal olsun canim ne denek yaa ne guzel begenmissin yapmissin,cok da guzel omus :)

      Sil
  4. bu arada ellerine sağlık,kavanoz çalışmaların da harika olmuş.güle güle kullanılsın :)

    YanıtlaSil
  5. Demetcim harika olmuş kavanozların canım bayıldım valla kaptırdın gidiyorsun sen :) laleler çok yakışmış kavanozlarına bak ne diyeceğim istersen adresini bana mail at ben sana bir kaç peçete göndereyim buardan :) tamam mı canım sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Coook sevindim begenmene canim benim... vallahi boyama isini sayende sevdim.. daha boyadiklarim var ama aglayip sizliyorum ya iste vernigim bitti diye.. isyanlarima dayanamadin dimi canim benim vallahi pecetelerin nesli tukenmis burda :( cok tesekkur ederim dusunceli arkadasimmmm...

      Sil
  6. Çok güzel bir çalışma ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşlar Demetcim ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim canımın içiiii....

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuşlar ellerine sağlık canım :) Lale de en sevdiğim çiçektir daha bir fazla sevdim bu kavanozları :)

    YanıtlaSil
  10. ayyy çok sevindim beğendiğine canım benim...

    YanıtlaSil
  11. Demet bunlar da cok guzel olmus,boyamaya el attin ya birakamayacaksin sende.Hosgeldin aramiza :) Kurdelelerle cok hos durmuslar,ellerine saglik canim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. Hoşbuldum canım :))) Sayenizde bulaştı bana da :))
    Beğenmene çok sevindim teşekkür ederim canım benim...

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil