Amigurumi Bayan Doktor - Amigurumi Doctor

by - Ekim 08, 2013


Merhabalar..
Bu aralar pek sesim çıkmıyor değil mi:)
evet bir yandan örüyorum bir yandan boyuyorum, bir yandan da şablon tasarımlarıma yenilerini ekliyorum..
İlk önce ördüğüm doktor hanımla tanıştırayım dedim sizleri :)
Şu sıralar çok farklı amigurumiler öremedim, ama fırsatını bulur bulmaz yeni modeller denemeye niyetliyim..Hayırlısı... Nasıl doktor hanımı beğendiniz mi?

Hepinize mutlu bir gün diliyorum..
Sevgiler..

Benzer Yayınlar

9 yorum

  1. Harika olmuş, doktor hanıma bayıldım. Steteskop süper... Doktor beyi de var mı merak ettim doğrusu. Varsa onu da paylaşır mısın? Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm:))
      Evet daha önce bir doktor bey örmüştüm, burada
      sevgiler..

      Sil
  2. ellerine sağlık canımın içi çok güzeelll yine :) saçlarına da ayrı bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benimmm...
      Saç toplama konusunda çok yeteneksizim, beğendiğine sevindim canım..

      Sil
  3. Doktor hanım memnun oldum.hayranım amigurumilerine.Kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Feyzacım, çoook teşekkür ederim canım..

      Sil
  4. Harika bir doktor hanım olmuş beğenilmez mi hiç :) canım süpersin bu konuda biliyorsun değil mi bir de şablon tasarımına el attın çook beğendim yaptığın şablonları valla benimde ihtiyacım olabilir birara çok öpüyorum seni ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim, senin de eva bebeklerin harika :)
      Ne zaman istersen seve seve yaparım tasarımını canım..

      Sil
  5. Davvero carina questa dottoressa!!!!
    Ciao

    YanıtlaSil