Pûrnem Amigurumi Doğa Bebek

by - Temmuz 16, 2014



Merhabalar Dostlar,
Sizlere daha önce Pûrnem firmasından ve doğal kozmetik ürünlerinde bahsetmiştim. Ürünlerini severek kullandığım firma blogumda oyuncaklarımı görüp beğenmişler. Ve kendileri için de bir amigurumi bebek örmemi istediler. Bu istekleri beni çok çok mutlu etti..Hem oyuncaklarımı beğenmiş olmaları hem de onlar için bu şekilde bir çalışma hazırlayacak olmam beni çok heyecanlandırdı.. 
Biraz düşünüp taşındıktan sonra onlar için şöyle sevimli, firmalarının sloganı ile uyumlu doğal bir bebek örmeye karar verdim. Küçük  bebeğimizin renklerini  Pûrnem firmasının logo renklerinde çalıştım.. Minik sevimli bir kız oldu. İsmini de renkleri ve temasına uygun olsun diye Doğa Bebek dedim.
Çalışmamın beğenilmesi de ayrı bir mutluluk oldu benim için..
Şimdi sırada bu bebeği örerken başından beri beni takip eden ve aynısından isteyen kızımın siparişinde.. Yalnız küçük hanım rengarenk peruklar ve elbiseler istiyor.. Bana kolay gelsin :))

Hepinize mutlu, huzurlu bir gün diliyorum..
Sevgiler...

Benzer Yayınlar

17 yorum

  1. Harika olmuş:) Doğa bebeğe doğal oyuncak..

    YanıtlaSil
  2. bana ne hiç beğenmedim bende istiyorum ne yapacağız :( küssem mi ki işe yarar mı :D şaka bir yana ellerine sağlık balım çok cici olmuş yeşil saçlara bayıldım ben ayrıca :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küsme sakınnn ,canım benim çok teşekkür ederim..

      Sil
  3. Cok guzel olmuş, keşke ben de yapabilseydim :)
    Ellerinize sağlık, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,blogumdaki tarifleri deneyebilirsiniz..

      Sil
  4. çok ama çok güzel olmuş :) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş :) Eline sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Tek kelimeyle harika, konsepte de inanılmaz uymuş. Ellerinize sağlık. Yapabilen için öyle çok zor değil ama şunu söylemeliyim sizin ayrı bir dokunuşunuz var. Sanırım sihirli halkalardan ellerinize sihir bulaşmış :))

    YanıtlaSil
  7. Bence de renklerle uyum olarak olsun görüntü olarak ta muhteşem olmuş.çok başarılı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. şu an bende purnemin nemlendiricisini kullanıyorum gayet güzel ama senin purnem için ördüğün bu güzellik adına yakışmış ve muhteşem olmuş.harikasın cidden.çok beğendim.
    çok öpüyor ve kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim,ben de öpüyorum sevgiler..

      Sil
  9. Merhabalar sitenizi çok çok beğendim tüm işlerinize hayran kaldım özellikle amigurumi bebeklere acaba satın alma gibi bir şansım var mı? size kolaylıklar diliyorum..

    YanıtlaSil
  10. Bu bebeğin yapılışıni yayinlamaniz mümkün mü acaba

    YanıtlaSil